Thursday, November 12, 2009

M.cik tak de budu ke??

Semalam mkn kt kedai m.cik yg aku biase mkn..aku tnye dia xde budu ke m.cik hihi..m.cik tu jwb "m.cik bkn org ganu dik, x reti nak buat, awk ajarla m.cik caner nk buat".. aku pn bgtau la m.cik tu caner nk buat..

Sat g aku nk g mkn nk tgk jadi ke x m.cik tu buat...hihi

Best dia masak..mmg selera aku laa..First time aku mkn kt situ, rase mcm dah kt kg sendiri..

-------------------------------------

After lunch..

Tadi aku pegi mkn..

Ade btol budu m.cik buat hihihihi..dia siap cam lg muke aku..haha
Aku da gelak2 geli hati, tak sangka btol m.cik tu buat btol hihihi..byk plak tuh..
Aku siap amik mangkuk mkn budu 1st time m.cik buat..
Pergghhhh...menjadi jgk! hihi

Ni la budu yang mak cik buat...best jgk even 1st time buat hihi..

4 comments:

shidah said...

uuiihh..
nk mkn kt ner..?
nk ikotttttt...

Alang said...

kt tmpt biasee (flat klate)...joommm!!!!

~AmyLiana8886~ said...

mmg best budu..dumoh kite de sedozen ana bawak sape nk maman tu? huhu

Alang said...

suh amy makang ah tp x makang2..hihih

Related Posts with Thumbnails