Wednesday, December 30, 2009

Like I Like IT

One day, sambil2 maen facebook, citchat2, bergelak, bersuka ria pasai suke sgt tetiba aku dapat info "Anda dipilih untuk Team Special Mission"..Mula2 aku dok berangan, cam bangga ler aku terpilih ni (hehe)..


After briefing sume2, Aku n the gang kena pindah tempat keje(pasai special team kan..)
First day tuh aku rase..memang special giler laaa..Special place, xde gangguan(busan tahap gaban sbnrnye), special job scope till aku kena tinggal sume keja2 aku yg aku penah buat..tu aku pk, ok ah x yah wat keje heheh..
Aritu aku start keje..first time kena balik pkl 10...(time tuh aku pk, ok ah, bole claim hehe)..
Masuk hari kedua..ai..pkl 10 lg..Start hari tu baru lah aku tersedar the meaning of Special Team tu..Mane tak nye, kalo time2 weekend aku enak aje tido peluk bantal bucuk aku kt umah, tak pun aku blk jpe ank buah aku..x pun gi dating hihi..Tapi, sejak masuk Team tuh aku x boleh nk buat sume tuh..smpai aku nk blk umah sendiri pn mmg xde mase dah..smpaikan akak aku call, tnye aku ade ke xde dah (kuang asyem punye akak)..Masuk keja pkl 9, blk keje pkl 8 pg esok..giler weh..pastu blk umah(numpang uma member tau) tdo jap, after lunch masuk blk keje smpai pg esok..(bz x aku?? hehe)

Tu lah rutin aku smpai mgu lepas..Tapi yang best nye, mkn tu boss blanje heheh..time wat keje pn x benti ngunyah smpai bdn aku naik(mcm x pcy sbb kalo bz biase nye jadik makin kurus hihi)..

The Critical part which is..Member aku yg same team dgn aku..dia dah x tahan sgt2 dengan tekanan kerja n the management(sib baik time tuh aku tough lg)..sbb project tu byk sgt problem and buat dia jd down giler2..malam tuh, aku pujuk dia jgn buat keputusan terburu2..aku teman dia pegi release tension..(mkn banyak giler kerang-favourite dia)..sib baik dia boleh recover...aku rase lega sgt2 dia xjd nk tgl kan aku heheh..sbb aku numpang kt uma dia,kalo dia pegi, aku nk tdo mane ngeee..

Now, the project's going to launch..Hopes sgt2 diterima ramai..dapat 5 star(kalo dpt, aku rase mmg berbaloi sgt ape yg aku korbankan selama 3 weeks tu)

And aku da start cuti dah..nk recover balik ape yg aku korbankan selama aku dlm Special Team tuh..heheh..

Last but not least, dengan Team tu, I've learned a lot of the things.. n aku mmg x rase nyesal la terpilih..a very gud experience!!Byk lg aku nk cerita sbnrnye..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails