Thursday, February 11, 2010

Terimalah Seadanya

arini aku mkn coco crunch aje..xtahu lah knape mcm xde selera..semalam mkn kat kedai bwh pokok depan tu, rs nyer mcm x bleh nk masuk dlm tekak, tp aku telan jugak sbb perut lapo..arini rs mcm xde eager nk pegi sana da..maybe kalo btl2 lapa aku pegi la kot..

kalo mkn kt flat tmpt keje dlu, best bangat lauknyer..rindu plak kt masakn m.cik tu..

ermm..
it's totally different wif tmpt keje dlu..even aku duduk aje kt kerusi ni..tp aku tahu byk benda baru..n ble dh rs best tu,benda laen yg xbest aku da x kesah da..aku keje sbb Allah..hari2 aku berdepan dengan mentallity punya problem..stress, penat, sabar, and the most important part is aku pegi keje ontime dh skrg..kalo dlu, diri jd malas sbb time keje yg flexible..xde org nk control..lama2 aku jd lalai n jd org yg x jujur serta bertanggungjawab..aku tertunggu2 peluang utk aku ubah semua tu dan kt sini lah tmptnye hihi..

kt sini jugak tmpt yg boleh mematangkan aku dlm pekerjaan, mengajar aku tntg byk cara and semuanya aku kena berdikari sendiri..

aku harap lepas ni..dengan harapan..byk lg benda yg boleh bg aku cabaran..

ble dh dpt pc baru nti..semuanya akan bermula..CAN'T WAITTTT...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails